Tuesday, October 2, 2012

OKTOBER SUDAH MENJELMA TINGGAL NOVEMBER DAN DISEMBER YANG DINANTI



Hari ini sudah 3 Oktober 2012 tinggal 2 bulan lagi November dan Disember yang akan ditinggalkan sebelum menginjak ke tahun 2013.  Bagaimana dengan azam rakan-rakan semua? Adakah sudah tercapai dan ada yang masih belum mencapainya? Isilah 3 bulan ini dengan penuh kegembiraan dan meninggalkan pengertian yang sempurna pada diri sendiri.

Hati tidaklah  happy sangat sejak kebelakangan ini.  Mood bekerja cuma 73% (peratusan yang mempunyai maksud yang sangat mendalam) ahaks muahahahaha....Kalau dikenang-kenang selalu  confirm menimbulkan dendam  kesumat.  Tapi hati berbunga-bunga kembang-kuncup bila PM mengumumkan bonus 1.5 bulan.  Yahooo!! Tq PM  Mood bekerja up 101% ....yeahaaa!!

Sedih-sedih, sakit hati semuanya tidak akan dilayan....agaknyalah kan padahal di kepala ini sudah ada  misi yang dirancang.  Harap misi akan sukses.  

Jagalah hati ini sebaik-baiknya.  Biarlah Oktober, November dan Disember yang akan dilalui memberi kegembiraan.  Insya-Allah.

Opsss...semoga anak buahku Dayang Siti Zulaikha yang kena warded akan sembuh dengan cepatnya. Semalam panasnya turun naik dan badan pun menggigil .Tidak sanggup melihat dan mendengar suaranya kesakitan 'sakit! sakit! sakit! 



No comments :

 

Copyright 2015 © Nazrina Hussin. Design by Ayu Barbydol